My dress was due to arrive a week ago, having been ordered almost 2 weeks ago. It never arrived and tracking details haven't been updated in over a week either. I've reached out to customer services now on multiple occasions with only recieving a response after opening a dispute with PayPal. The response was off no help, basically telling me my dress is on the way I responded explaining how late it is and if they could look into it and once again I've had nothing back. This was 3 days ago. I messaged again on social media DM and still nothing. I'm due to attend an event soon and felt this dress would be perfect however I've had to buy another from elsewhere therefore spending more money.
We are really sorry to hear that. We apologize for the inconvenience caused. We have processed your refund for order.
The refund has been initiated and should reflect in your account shortly. Please note that the exact time it takes to appear in your account may vary depending on your bank or payment method. Please look out for the refund confirmation email in your inbox, please double check your spam/junk folders
Dress is a beautiful fit, perfect length (I’m 5’9) and is really great quality.
Fitted nicely aroind the waist but gaped oj thr bust. There was also no hem around the bottom of the dress instead there was just a raw fabric edge. Returned.
Very pretty dress and incredibly comfortable. Good fit. Thank you.
One Shoulder Pleated Fan Midi Dress - Red by Goddiva
I have sent this item back but have yet to receive a refund??
It can take 5-10 days (excluding weekends & Bank Holidays) from the date delivered back to us for a refund to be issued. Once your refund is processed, you will receive an email notifying you.
Gorgeous dress. I was surprised how much I loved it & how good it looked. Fabulous!
Absolute true to the size
Goddiva Denim Gathered Angel Sleeve Midi Shirt Dress - Sky Denim
It's classy and just the right balance of risqué and modest. Looked divine in my birthday pictures.
Ver impressed with dress. Highly recommend other
Bought this as a bridesmaid dress
Very good quality!
I had the option to purchase through TikTok which gave me 50% OFF!!
highly recommend and will be repurchasing in the future!
Beautiful dress. Unfortunately too big on hips and too long.
Flattering and true to size, a bit too long though
I am now the proud owner of 3 Goddiva dresses and this one does not disappoint. Gorgeous dress can’t wait to wear on my next cruise. This is my go to range for special occasions.
Beautiful dress. True to size. Great service!
The fit was true to size, dress was fairly long so needed high heels, I’m 5ft 6. But the dress was lovely and the fan stayed firm all night. Would recommend
The dress was fantastic and the materials were soft on my skin.
Got a lot of compliments. Will recommend
Excellent design
Beautiful
Ordered this and another Godiva dress together, both size 16. The other is a perfect roomy fit, but I couldn’t even get this one on, there is no zip in the waist so it’s a pull over/pull up, the waist is too small to go over my shoulders or up over my thighs. I’m very sad.
We are really sorry to hear that the dress was not as expected. Please log your return request on our returns portal to process your exhange or return. To create a return, exchange, or request an alteration, simply search for your Goddiva order using your order ID, email, or the last 4 digits of your mobile number to access your order details.
I absolutely love the look of the dress on me, was worried I would not pull the perfect look with the dress but turns out it fits like it was made for me.
Chiffon Wrap Dress With Frill Cap Sleeves by Double Second
We are really sorry to hear that the dress was not as expected. Please log your return request on our returns portal to process your exhange or return.
I had a wedding to attend in Singapore and I bought this dress as a last minute option. I have no regrets at all. It met my expectations and beyond!
Gorgeous dress but don’t expect to be able to move your arms! Tried on in many colours, same size. Some were more loose than others which was odd. Overall happy but could do with a looser arm design so you can dance or even hug someone…